svētdiena, 2011. gada 20. februāris

Pirkstiņi padarbojās

Šodien papildus iksvētdienas mājaskopšanai pakņudināju arī savus radošos pirkstiņus. Iemēģināju quillinga komplektiņu. Stingri lūdzu nevērtēt :) šo tehniku vēl tikai apgūstu.



Pin It

4 komentāri:

  1. ļoti skaisti apgūsti :) Man gan nav pacietības pat uzsākt šo tehniku, bet vienmēr priecājos par citu darbiņiem :)))

    AtbildētDzēst
  2. Es arī esmu mēģinājusi uzsākt šo meditatīvo nodarbi, bet ar kādu līmi tu pielīmē to visu pie papīra? Mana kartiņa nenonāca līdz adresātam, jo pa ceļam nokrita sarullētās lapiņas. :(

    AtbildētDzēst
  3. Sandra,
    es līmēju ar parastāko PVA balto līmi. Cenšos ar līmi nosmērēt visu apakšējo daļu skrullīšiem - tad lielāka garantija, ka nekritīs nost. Šai konkrētajai kartiņai man ar līmejas nost tās sirdis- tā vieta, kur nav skrullis.

    AtbildētDzēst