ceturtdiena, 2011. gada 17. februāris

Iepirkos

Savā vārda dienā saņēmu no kolēģītēm dāvanā "aploksnīti". Šodien izdevās "aploksnīti" likt lietā :) Izķemmēju daļu no centrā esošajiem kancelejas preču veikaliem. Jāsaka gan, ka Liepājā ir  maza izvēle tām lietiņām, kas mani šobrīd interesē. Bet nu šo to tomēr izdevās iegādāties:


Vislielākais prieciņš par tā saucamajiem dekoratīvajiem caurumotājiem. Zemāk var redzēt kā tie izskatās pielietojumā.

Trakots prieks par šodienas pirkumiem. Tagad tik jāgaida mūzas atgriešanās. Ļoti liela cerība tiek likta uz brīvdienām, jo esmu saņēmusi savu pirmo pasūtījumu kartiņai. Jāsaka, ka viegli nav. Galvā kārtojas šādas tādas idejas un domas, bet pagaidām ir tā kā saka "iekšā ir, bet ārā nenāk" :)

Pin It

1 komentārs:

  1. Man ļoti patīk tas stūru caurumotājs - tāds fifīgs! :)) Un jāsaka, ka parasti, kad es ko jaunu nopērku kartiņu darināšanai, man tie vienmēr ir tādi kā mazi svētki! :))

    AtbildētDzēst