svētdiena, 2011. gada 10. aprīlis

Prieks, prieks!!!

Šonedēļ paspēju nedaudz paputināt ģimenes budžetu. Iepirkos mūsmāju internetveikalā scrapbooking.lv. Atzīšos, ka ir ļoti grūti sevi ierāmjot un neizklīst, kad iet runa par iepirkumiem priekš maniem hobijiem :) Domāju, ka ne es viena tāda :)
Lūk ar kādām mantiņām papildināju savas kartiņpiederumu kastītes:


Protams daļa no caurumotājiem jau tika liktas lietā. kas nu sanāca var apskatīt šeit.

Nākošais pirkums, kas tiek plānots ir šis te griezējinstruments:

Pin It

3 komentāri:

  1. es ar nupat kā šajā internetveikaliņā iepirkos, ceturtdien saņēmu savu guvumu - man gan ir stipri pieticīgāks pirkums, jo scraps vēl nav manu vājību top virsotnē :), bet man arī ir abas apaļo ziedlapiņu puķīšspiednes :D, maliņcaurumotājs gan man ir savādāks...

    AtbildētDzēst
  2. Man gan laikam āķis ir dziļi, dziļi lūpā uz visu to kartiņu padarīšanu. Apzinos, ka man ir ļoti daudz vēl jāmācās :)

    AtbildētDzēst
  3. Jāsaka, kau naudiņas tiešām gana daudz aiziet visam šim priekam... :)) Vienmēr, kad iepērkos scrapbooking.lv, gribas gan šo un to, un vēl viskautko :))

    AtbildētDzēst