svētdiena, 2011. gada 10. aprīlis

Puķīškartiņas

Sestdienas un svētdienas pēcpusdienas, stiprā un aukstā ziemeļvēja dēļ, biju spiesta pavadīt istabā. Protams, nesēdēju rokas klēpī salikusi. Pirkstiņi darbojās ap jaunajiem caurunduriem puķīšu formā. Pirmie mēģinājumi saprast ko ar tiem var pasāk -  tapa divas kartiņas un kastīte. Kastīti izgatavoju 5 minūšu laikā izmantojot rīku papīra locīšanai.


  




Pin It

2 komentāri:

  1. Skaistas kartiņas! :)) Kas attiecas uz pirmo kartiņu, jāsaka, man ir gluži tāds pats caurumotājs - nopirku pagājušā gada oktobrī Anglijā! :))

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par vērtējumu :) Man tagad ir žēl, ka tad, kad dzīvoju pirms gada Anglijā es nebiju sapratusi, ka man tīk šī nodarbošanās. Tur tā materiālu izvēle ir nesalīdzināmi lielāka, protams, arī finansiālā rocība tur ir labāka. Toreiz man bija krustiņbums. Vēl tagad stāv kaudzīte ar nenoformētiem krustiņdarbiem :)

    AtbildētDzēst